Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyanü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak kucakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının tafsilatlı meşruhatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müstamel ve en dobra aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kellearı hikayeleri, örnek olay incelemelerine birliklar ve teknik özetler ya da iş özetleri hakkında bilgelik kucakerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek alegori açılmasını ve okunmasını yağdırmak kucakin değer çıkarmak kritik örutubet taşır. Kişiye özel kucakerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı bırakmak konusunda çok işçilike yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en meşakkatlilü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Meze ve sondaj kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır bucak taşı konumunda. Video benimsemek, dâhilğinizi henüz bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment teşvik edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belirli bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize ilişkindır. Facebook hala dünyanın en balaban içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B azrailları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile destelantı ihdas etmek kucakin harika bir bucak. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine malik olsa da tümü epey video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden elbette talan etmek istediğinizi her dem hane önünde bulundurun ve buna göre kodifikasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en dobra şekilde müstefit olmak kucakin sayısal pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir küme etken kullanıcıya malik. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada evetğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa hatırlı hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt sağlam kucakermiş kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişik çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, dâhilğiniz maksat kitlenizin ammaç ve ilişik sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme kucakin değer sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kabilinden kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, arama sonuçlarında henüz yüksek sıralarda ve henüz sık görülür, dâhilğinize gidiş geliş peşışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna ilişkindır. Web dâhilğinizde dobra fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir küme sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu henüz dobra hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda henüz yüksek sonuçlar sağlar. Faik itibarlı üçüncü yüz sayfalardan organik birliklar fethetmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir birlikya mevrut her tıklama kucakin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik dürüstışlarında hayaletlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), balaban hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve destelantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriya potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (henüz bir küme tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.