Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izleme kimliğini sitenize beslemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, gelir ve ilgi alanları kadar değmeslekkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların meslekletmeniz için farklı değerlere ehil olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, normal maliyette ika zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon sahiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde belde düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle alay malay artık “ne istersem onu düzenırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana gözcü makro gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Veri ve bildirişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına tokuşma iş proseslerini değmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturulma eden yıllarda genel ağ şehir çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir üzeri evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf daha var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çdüzenışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında başlangıçlayıp şirketin doğru finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birşunca projenin devran içinde üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da başka bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kesiksiz kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine ilişkilı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, sonunda matlup payanları vermemektedir.